21 września 2017, podczas uroczystej gali, która odbywał się w Hotelu Airport Okęcie, ogłoszone zostały wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2017.
Badanie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, przeprowadzone zostało przez Instytut GfK Polonia. Jego celem było zidentyfikowanie, które marki produktów FMCG zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Przebadanych zostało 1040 marek produktów w ramach 137 kategorii FMCG. Badanie przeprowadzono metodą CAWI, dzięki czemu respondenci mogli w dowolnym miejscu i czasie wypełnić ankietę i wskazać według własnej, subiektywnej oceny swoje ulubione marki.
Badanie zostało przeprowadzone na przełomie lipca i sierpnia 2017 r., na łącznej próbie 1 tys. Polaków w wieku 18-65 lat.
Jedną z marek wyróżnionych i wskazanych przez konsumentów w badaniu została marka Lirene - w kategorii "Rajstopy w sprayu" wyróżnienie otrzymał nasz kosmetyk.